-
Unde pot sa gasesc manualul de utilizare pentru aparatul meu foto Nikon?
Poti downloada in format pdf manualul de utilizare Nikon pentru produsul tau de pe
nikon.ro sau de pe
nikonisti.ro
-
In ce conditii se efectueaza reparea gratuita in perioada de garantie?
Conditii in care in care se efectueaza reparea gratuita a produselor in perioada de garantie:
- - Sa se prezinte bonul de achizitie si certificatul de garantie in original
- - Produsul sa nu fie avariat fizic in niciun fel
- - Produsul sa fi fost utilizat in conformitate cu specificatiile tehnice din manualul de utilizare
- - Sa nu se fi intervenit fizic sau software asupra produsului de catre o persoana neautorizata
- - Sa fie respectate toate conditiile prezente in certificatul de garantie
Procedura de intrare service pentru produsele Nikon in perioada de garantie
-
In ce conditii se efectueaza reparea in perioada post-garantie?
-
Pot trimite un aparat foto in service fara obiectiv?
Daca defectul apartine cu siguranta body-ului, trimiterea acestuia in service este suficienta. Prezenta obiectivului este necesara doar cand este posibil ca defectul manifestat sa i se datoreze.
-
Daca trimit aparatul in service pentru curatarea senzorului, in cat timp il primesc inapoi?
Perioada de stationare in service a produselor Nikon pentru operatiunile de curatare este de 2-4 zile lucratoare.
-
Cat costa reparatia?
-
Trebuie sa trimit ambalajul original si accesoriile impreuna cu produsul?
Trimiterea accesoriilor impreuna cu produsul care necesita o interventie de service nu este necesara decat in masura in care acestea pot avea legatura cu defectul. De asemenea, nu este necesara trimiterea ambalajului original.
-
Cum pot descarca programul de vizualizare si transfer pentru aparatele Nikon?
-
Pot cumpara piese de schimb de la centrul de service Nikon?
Centrul de service pune la dispozitia clientilor sai doar piese de schimb a caror montare nu implica o interventie autorizata de service (ex: majoritatea cauciucurilor de schimb, usite pentru locasul bateriilor etc.).
Orice alte piese de schimb a caror montare se realizeaza prin demontarea totala sau partiala a produsului nu sunt comercializate separat, fara efectuarea reparatiei in service.
-
Cum pot urmari stadiul reparatiei?
Pentru a verifica stadiul reparatie produsului tau Nikon te rugam sa accesezi
www.nikonrepair.ro si sa introduci codul de service indicat pe fisa de service sau primit prin sms la intrarea in service a produsului. Formatul codului este 770/xxxxxx/xxxxxxx. Datele despre progresul reparatiei apar doar dupa diagnosticarea produsului (care dureaza aproximativ doua zile lucratoare de la intrarea produsului de date).
-
Sunt acoperite de garantie operatiunile de mentenanta?
Conform mentiunilor din certificatul de garantie, operatiunile de mentenanta (curarate, calibrare, schimb cauciucuri etc.) nu fac obiectul garantiei. Acestea sunt necesare periodic, cu o frecventa variabila de la utilizator la utilizator, si se efectueaza contra cost.
-
Se retuneaza piesele dupa efectuarea reparatiei?
In cazul reparatiilor in garantie, piesele nu se returneaza. Piesele pentru reparatiile in post-garantie se retuneaza la cerere. (Exceptie face blocul optic al anumitor obiective NIKKOR, care poate fi returnat doar contra cost.)