Cerere service

Produsul meu are nevoie de reparatii!
Ce fac mai intai?

Daca produsul tau are nevoie de reparatii, curatare sau actualizare soft, completeaza acest formular de intrare in service si vom raspunde in cel mai scurt timp la toate intrebarile tale.

Procedura de aducere la conformitate a produselor in perioada legala de garantie:

  • Produsele care vor fi trimise in service prin curierul agreat Fan Courier la adresa: Restart Service, Splaiul Unirii nr. 74, Sector 4, Bucuresti, trebuie sa fie insotite de o explicatie a defectului (iar daca se cunoaste, de mentionat si cauza). De asemenea, trebuie incluse in colet detaliile complete ale expeditorului (nume, prenume, detalii de contact: numar de telefon, adresa de retur, adresa de e-mail).
  • Pentru a beneficia de garantie, impreuna cu produsul trebuie prezentata o copie dupa chitanta sau factura fiscala/bon fiscal de achizitie care sa aiba toate informatiile complete si lizibile precum si certificatul de garantie in original al produsului.
  • Coletul trebuie sa fie ambalat corespunzator (ambalaj carton, puffere de protectie, etc.), astfel incat sa nu poata fi deteriorat prin presiune sau manipulari successive. Orice reclamatie ulterioara cu privire la integritatea produsului/produselor, nu va fi luata in considerare daca nu sunt respectate recomandarile de mai sus.
  • Curierul agreat, la solicitarea dvs, va prelua coletul ce contine produsul defect si accesoriile, garantia nefiind conditionata de pastrarea ambalajelor originale, fara costuri suplimentare (daca veti alege alt curier decat cel agreat de catre vanzator veti suporta costul transportului). In cazul in care doriti sa asigurati suplimentar coletul trimis in service, in timpul transportului, costul asigurarii va fi suportat de dvs. Transportul gratuit prin firma de curierat agreata este asigurat pentru produsele in garantie exclusiv pe teritoriul Romaniei.
  • Reparatia produsului se face gratuit daca sunt respectate conditiile de garantie.
  • Produsul va fi inapoiat catre client prin curier.

Procedura de aducere la conformitate a produselor in perioada de postgarantie:

  • Produsele care vor fi trimise in service printr-un curier (costurile de transport vor fi suportate in acest caz de dvs.) la adresa Restart Service, Splaiul Unirii nr. 74, Sector 4, Bucuresti, trebuie sa fie insotite de o explicatie a defectului (iar daca se cunoaste, de mentionat si cauza). De asemenea, trebuie incluse in colet detaliile complete ale expeditorului (nume, prenume, detalii de contact: numar de telefon, adresa de retur, adresa de e-mail).
  • Coletul trebuie sa fie ambalat corespunzator (ambalaj carton, puffere de protectie, etc.), astfel incat sa nu poata fi deteriorat prin presiune sau manipulari successive. Orice reclamatie ulterioara cu privire la integritatea produsului/produselor, nu va fi luata in considerare daca nu sunt respectate recomandarile de mai sus.
  • Diagnosticarea nu se face pe loc, poate dura cateva zile in functie de gradul de ocupare al unitatii service la momentul respectiv. Costurile de reparatie va vor fi comunicate dupa verificarea facuta in service de tehnician. Taxa de diagnosticare va fi achitata doar daca se refuza costurile de reparatie sau daca aceasta nu este posibila.
  • Remedierea produselor aflate in perioada de postgarantie se efectueaza in maxim 90 de zile de la primirea in unitatea de service, in masura in care se mai pot gasi piese la producator, perioada legala pentru care producatorul se obliga sa furnizeze piese de schimb fiind egala cu durata medie de functionare a produsului.
  • Produsul va fi inapoiat catre client prin curier.

Veti fi informat despre finalizarea reparatiei prin email, pentru acesta procedura legala de notificare fiind absolut necesar sa ne indicati o adresa valida de corespondenta. In cazul in care adresa de email nu este valida, refuzati sa o oferiti, sau datele furnizate sunt incorecte, nu ne poate fi opozabila nerespectarea obligatiei de a va notifica, fiind dator sa contactati unitatea service pentru informatii.

RESTART SERVICE SRL este înregistrat la ANSPDCP ca Operator de Date cu Caracter Personal cu nr: 22801.

Pentru a evita situatiile in care produsele neridicate in urma esuarii notificarii, sau cele neridicate sau nepreluate din neglijenta proprietarilor (adresa de email invalida sau alte cauze ce nu pot fi imputate RESTART SERVICE S.R.L.), situatii care pot crea o aglomerare nejustificata a spatiilor de depozitare din service si implicit o incetinire a activitatii care poate impieta asupra intereselor cumparatorilor de buna credinta, se va percepe o taxa de depozitare dupa trecerea a 15 zile de la notificarea proprietarului in vederea ridicarii produsului, de catre RESTART SERVICE. Taxa de depozitare va reprezenta 1.5% pe zi din valoarea facturata a produsului nou, iar la ridicarea produsului, clientul va trebui sa achite suma mai sus mentionata, in caz contrar, RESTART SERVICE va invoca dreptul de retentie in virtutea art 2495 din Noul Cod Civil: "Cel care este dator sa remita sau sa restituie un bun poate sa il retina cat timp creditorul nu isi executa obligatia sa izvorata din acelasi raport de drept sau, dupa caz, atat timp cat creditorul nu il despagubeste pentru cheltuielile necesare si utile pe care le-a facut pentru acel bun ori pentru prejudiciile pe care bunul i le-a cauzat."

Pentru a evita solicitarile nejustificate de aducere la conformitate a produselor, dupa prima constatare prin care unitatea de reparatie considera produsul conform, urmatoarea introducere nejustificata in service va aduce costurile manoperei care este de 15 Euro +T.V.A. /ora la cursul B.N.R. pentru ziua efectuarii interventiei service si costul transportului facturat de curierul agreat. Se va considera o trimitere nejustificata in service atunci cand in scop evident sicanator cumparatorul trimite produsul in aceeasi stare in care a fost trimis de service si expertizat ca fiind conform sau cand acesta considera produsul defect din cauza precaritatii deprinderilor tehnice minime de a manipula acest produs sau a perseverentei in a utiliza produsul la alti parametri tehnici decat cei prevazuti si indicati de producator. Pana la achitarea sumei datorate se va invoca dreptul de retentie in conditiile mentionate mai sus.

Conform Legii 449/2003, Art. 11 (4): "Orice reparare sau înlocuire a produselor va fi făcută în [….] 15 zile calendaristice de la data la care cumpărătorul, după caz, a adus la cunoștința vânzătorului lipsa de conformitate a produsului sau a predat produsul vânzătorului ori persoanei desemnate de acesta pe baza unui document de predare-preluare."

Pentru informatii generale despre manopera puteti consulta si: