Cerere service

Produsul meu are nevoie de reparatii!
Ce fac mai intai?

Daca produsul tau are nevoie de reparatii, curatare sau actualizare soft, completeaza acest formular de intrare in service si vom raspunde in cel mai scurt timp la toate intrebarile tale.

Procedura de aducere la conformitate a produselor in perioada legala de garantie:

  • Completarea corecta a rubricilor din formularul de retur.
  • Curierul agreat va prelua produsul defect si accesoriile, garantia nefiind conditionata de pastrarea ambalajelor originale, fara costuri suplimentare (daca veti alege alt curier decat cel agreat de catre vanzator veti suporta costul transportului).
  • Reparatia produsului gratuit daca sunt respectate conditiile de garantie.
  • Produsul va fi inapoiat catre cumparator prin curier.
Veti fi informat despre finalizarea reparatiei prin email, pentru acesta procedura legala de notificare fiind absolut necesar sa ne indicati o adresa valida de corespondenta. In cazul in care adresa de email nu este valida, refuzati sa o oferiti, sau datele furnizate sunt incorecte, nu ne poate fi opozabila nerespectarea obligatiei de a va notifica, fiind dator sa contactati unitatea service pentru informatii.

Pentru a evita situatiile in care produsele neridicate in urma esuarii notificarii, sau cele neridicate sau nepreluate din neglijenta proprietarilor (adresa de email invalida sau alte cauze ce nu pot fi imputate RESTART SERVICE S.R.L.), situatii care pot crea o aglomerare nejustificata a spatiilor de depozitare din service si implicit o incetinire a activitatii care poate impieta asupra intereselor cumparatorilor de buna credinta, se va percepe o taxa de depozitare dupa trecerea a 15 zile de la notificarea proprietarului in vederea ridicarii produsului, de catre RESTART SERVICE. Taxa de depozitare va reprezenta 1.5% pe zi din valoarea facturata a produsului nou, iar la ridicarea produsului, clientul va trebui sa achite suma mai sus mentionata, in caz contrar, RESTART SERVICE va invoca dreptul de retentie in virtutea art 2495 din Noul Cod Civil: "Cel care este dator sa remita sau sa restituie un bun poate sa il retina cat timp creditorul nu isi executa obligatia sa izvorata din acelasi raport de drept sau, dupa caz, atat timp cat creditorul nu il despagubeste pentru cheltuielile necesare si utile pe care le-a facut pentru acel bun ori pentru prejudiciile pe care bunul i le-a cauzat."

Pentru a evita solicitarile nejustificate de aducere la conformitate a produselor, dupa prima constatare prin care unitatea de reparatie considera produsul conform, urmatoarea introducere nejustificata in service va aduce costurile manoperei care este de 15 Euro +T.V.A. /ora la cursul B.N.R. pentru ziua efectuarii interventiei service si costul transportului facturat de curierul agreat. Se va considera o trimitere nejustificata in service atunci cand in scop evident sicanator cumparatorul trimite produsul in aceeasi stare in care a fost trimis de service si expertizat ca fiind conform sau cand acesta considera produsul defect din cauza precaritatii deprinderilor tehnice minime de a manipula acest produs sau a perseverentei in a utiliza produsul la alti parametri tehnici decat cei prevazuti si indicati de producator. Pana la achitarea sumei datorate se va invoca dreptul de retentie in conditiile mentionate mai sus.

Pentru informatii generale despre manopera puteti consulta si:
* Date obligatorii
* Nume
* Telefon
* Email
* Marca
* Categorie
* Model Produs
Serie Produs
Stadiul produsului
* Descriere defectiune
Observatii
* Cod securitate